Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-06-23

Jak skorygować informację podsumowującą VAT UE, gdy zwrócono zaliczkę

PROBLEM

W marcu wystawiliśmy fakturę zaliczkową na usługę dla zagranicznego kontrahenta i wykazaliśmy ją w informacji podsumowującej VAT-UE jako świadczenie usług poza terytorium kraju. Okazało się, że trzeba było wystawić do tej zaliczki korektę, gdyż klient zrezygnował z zamówienia? Zaliczka została zwrócona. Czy to oznacza, że w VAT-UE korektę musimy rozliczyć z minusem? Kiedy rozliczyć tę korektę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00