Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Data publikacji: 2021-06-17

Jak rozliczyć zakup ciągnika na raty

PYTANIE

Zakupiony został na firmę (działalność gospodarcza) ciągnik. Sprzedawca wystawił fakturę na cała kwotę urządzenia, jednak urządzenie to będzie spłacane ratalnie do 2023 roku w związku z udzieloną na ten cel pożyczką bankową. W okresach poszczególnych spłat będą wysyłane z banku noty zapłaty. Czy faktura na całą kwotę powinna być kosztem w dniu wystawienia tej faktury (czerwiec 2021 r.), czy jedynie rozliczamy i wrzucamy w koszty zapłacone raty (zgodnie z metodą kasową) do roku 2023? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00