history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21

§ 200. W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:

1) numer porządkowy sprawy;

2) datę (godzinę) postanowienia;

3) [117] sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość;

4) [118] (uchylony);

5) nazwisko i imię sędziego komisarza;

5a) [119] imię i nazwisko zastępcy albo zastępców sędziego-komisarza;

6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;

7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;

8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;

9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;

10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;

11) daty zgromadzeń;

12) daty rozpraw;

13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;

14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;

15) datę obwieszczenia planu podziału;

16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;

17) datę zatwierdzenia planu podziału;

18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;

19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;

20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;

21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;

22) datę wniesienia zażalenia;

23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;

24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;

25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;

26) [120] daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej p.u..

[117] § 200 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[118] § 200 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 68 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[119] § 200 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 68 lit. c) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[120] § 200 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. d) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-01-01 do 2019-06-21

§ 200. W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:

1) numer porządkowy sprawy;

2) datę (godzinę) postanowienia;

3) [117] sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość;

4) [118] (uchylony);

5) nazwisko i imię sędziego komisarza;

5a) [119] imię i nazwisko zastępcy albo zastępców sędziego-komisarza;

6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;

7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;

8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;

9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;

10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;

11) daty zgromadzeń;

12) daty rozpraw;

13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;

14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;

15) datę obwieszczenia planu podziału;

16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;

17) datę zatwierdzenia planu podziału;

18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;

19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;

20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;

21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;

22) datę wniesienia zażalenia;

23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;

24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;

25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;

26) [120] daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej p.u..

[117] § 200 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[118] § 200 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 68 lit. b) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[119] § 200 pkt 5a dodany przez § 1 pkt 68 lit. c) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

[120] § 200 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 68 lit. d) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 266). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-12-31

§ 200. [121] W repertorium „GUp” odnotowuje się w szczególności:

1) numer porządkowy sprawy;

2) datę (godzinę) postanowienia;

3) sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygn. akt „GN” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość;

4) sposób prowadzenia sprawy; w szczególności określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie, w razie zmiany sposoby prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania; w przypadku osób, do których mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – prawo upadłościowe i naprawcze zaznacza się, czy upadły prowadzi likwidację masy upadłości;

5) nazwisko i imię sędziego komisarza;

6) nazwisko i imię syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy;

7) datę prawomocności postanowienia – datę w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania;

8) datę obwieszczenia listy wierzytelności;

9) sygnatury sprzeciwów i zażaleń zgłoszonych do listy wierzytelności;

10) daty zatwierdzenia lub uprawomocnienia się listy wierzytelności;

11) daty zgromadzeń;

12) daty rozpraw;

13) daty postanowienia o zatwierdzeniu układu;

14) daty postanowienia o odmowie zatwierdzenia układu;

15) datę obwieszczenia planu podziału;

16) sygnatury zarzutów i zażaleń do planu podziału;

17) datę zatwierdzenia planu podziału;

18) datę postanowienia o uchyleniu postanowienia o ogłoszeniu upadłości;

19) daty postanowienia o umorzeniu postępowania;

20) datę postanowienia o zakończeniu postępowania;

21) datę postanowienia i stopień umorzenia zobowiązań upadłego;

22) datę wniesienia zażalenia;

23) datę przedstawienia akt sądowi II instancji;

24) datę zwrotu akt z sądu II instancji oraz wzmiankę o wyniku postępowania w II instancji;

25) sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego – dotyczy uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania;

26) daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli w przypadku, gdy upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze.

[121] § 200 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 66 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-04-01 do 2014-12-31

§ 200. 1. W repertorium „GUp”, w rubryce „Data (godzina) postanowienia” poniżej daty wpisuje się sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygnaturę akt „GIM” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość.

2. [6] W rubryce „Sposób prowadzenia postępowania” określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie, w razie zmiany sposobu prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania i przekreśla poprzedni wpis; w przypadku osób, do których mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze zaznacza się, czy upadły prowadzi likwidację masy upadłości.

3. W rubryce „Data prawomocności postanowienia” wpisuje się datę, w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania.

4. W rubrykach odnoszących się do listy wierzytelności odnotowuje się każdorazową procedurę uzupełniania, zmiany lub sprostowania listy wierzytelności.

5. [7] W przypadku uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania w rubryce „Uwagi” wpisuje się sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego; jeżeli upadłym jest osoba fizyczna, do której mają zastosowanie przepisy tytułu V części trzeciej ustawy – Prawo upadłościowe i naprawcze, odnotowuje się daty złożenia sprawozdań z wykonania planu spłaty wierzycieli.

[6] § 200 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 20). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2009 r.

[7] § 200 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 kwietnia 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. Nr 5, poz. 20). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2009-03-31

§ 200. 1. W repertorium „GUp”, w rubryce „Data (godzina) postanowienia” poniżej daty wpisuje się sygnaturę akt „GU” postępowania, w którym ogłoszono upadłość, sygnaturę akt „GUu” postępowania, w którym uchylono układ i ogłoszono upadłość lub sygnaturę akt „GIM” postępowania, w którym odmówiono zatwierdzenia układu i ogłoszono upadłość.

2. W rubryce „Sposób prowadzenia postępowania” określa się, czy ogłoszono upadłość obejmującą likwidację majątku, czy z możliwością zawarcia układu, a także czy upadły będzie sprawował zarząd i w jakim zakresie; w razie zmiany sposobu prowadzenia postępowania lub zakresu zarządu wpisuje się datę postanowienia o zmianie oraz aktualny sposób prowadzenia postępowania i przekreśla poprzedni wpis.

3. W rubryce „Data prawomocności postanowienia” wpisuje się datę, w której uprawomocniło się postanowienie o ogłoszeniu upadłości oraz postanowienie o zmianie sposobu prowadzenia postępowania.

4. W rubrykach odnoszących się do listy wierzytelności odnotowuje się każdorazową procedurę uzupełniania, zmiany lub sprostowania listy wierzytelności.

5. W przypadku uchylenia postanowienia o ogłoszeniu upadłości i przekazania sprawy do ponownego rozpoznania, w rubryce „Uwagi” wpisuje się sygnaturę „GU”, pod którą zarejestrowano wniosek po zwrocie akt z sądu odwoławczego.