history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21

§ 112. [88] 1. Załatwienie sprawy wykazuje się w repertoriach „Ca” i „Cz” przez odnotowanie daty orzeczenia sądu drugiej instancji [st].

2. W przypadku, gdy orzeczenie w tej samej sprawie zostaje uchylone po raz drugi należy odnotować ten fakt w repertorium [st].

3. W przypadku zmiany orzeczenia przez sąd apelacyjny w sprawie o rozwód (separację) należy odnotować datę orzeczenia zmieniającego oraz zwięzłą informację o jego treści, np. „orzeczono rozwód”, „oddalono powództwo o rozwód” [st].

4. Oprócz daty orzeczenia należy również określić skrótowo sposób załatwienia sprawy.

[88] § 112 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 43 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-01-01 do 2019-06-21

§ 112. [88] 1. Załatwienie sprawy wykazuje się w repertoriach „Ca” i „Cz” przez odnotowanie daty orzeczenia sądu drugiej instancji [st].

2. W przypadku, gdy orzeczenie w tej samej sprawie zostaje uchylone po raz drugi należy odnotować ten fakt w repertorium [st].

3. W przypadku zmiany orzeczenia przez sąd apelacyjny w sprawie o rozwód (separację) należy odnotować datę orzeczenia zmieniającego oraz zwięzłą informację o jego treści, np. „orzeczono rozwód”, „oddalono powództwo o rozwód” [st].

4. Oprócz daty orzeczenia należy również określić skrótowo sposób załatwienia sprawy.

[88] § 112 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 43 zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz.U.M.S. poz. 182). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2014-12-31

§ 112. 1. Załatwienie sprawy wykazuje się w repertoriach „Ca” i „Cz” przez wpisanie w odpowiedniej rubryce daty orzeczenia sądu drugiej instancji [st].

2. W przypadku gdy orzeczenie sądu w tej samej sprawie zostaje uchylone po raz drugi, w rubryce „uchylono” należy obok daty orzeczenia wpisać skrót „pon.”.

3. W przypadku zmiany orzeczenia przez sąd apelacyjny w sprawie o rozwód (separację) należy w rubryce „zmieniono” wpisać obok daty orzeczenia zwięzłą informację o jego treści, np. „orzecz. rozwód”, „oddal. pow. o rozwód”.

4. W rubryce „Inne załatwienie” należy obok daty orzeczenia określić skrótowo sposób załatwienia sprawy. W przypadku umorzenia postępowania wskazuje się także przyczynę umorzenia.