history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.320 tekst jednolity)

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg, o których mowa w art. 24ga, polega na:

1) przeprowadzaniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,

c) oceny ryzyka wystąpienia wypadków i dotkliwości ich skutków, zwanej dalej „oceną ryzyka”;

2) sporządzaniu oceny bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmującej całą sieć dróg, zwanej dalej „oceną bezpieczeństwa”;

3) przeprowadzaniu ukierunkowanych kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.320 tekst jednolity)

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg, o których mowa w art. 24ga, polega na:

1) przeprowadzaniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,

c) oceny ryzyka wystąpienia wypadków i dotkliwości ich skutków, zwanej dalej „oceną ryzyka”;

2) sporządzaniu oceny bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmującej całą sieć dróg, zwanej dalej „oceną bezpieczeństwa”;

3) przeprowadzaniu ukierunkowanych kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-04-05 do 2024-03-05    (Dz.U.2023.645 tekst jednolity)

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg, o których mowa w art. 24ga, polega na:

1) przeprowadzaniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,

c) oceny ryzyka wystąpienia wypadków i dotkliwości ich skutków, zwanej dalej „oceną ryzyka”;

2) sporządzaniu oceny bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmującej całą sieć dróg, zwanej dalej „oceną bezpieczeństwa”;

3) przeprowadzaniu ukierunkowanych kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-09 do 2023-04-04

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] [10] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg, o których mowa w art. 24ga, polega na:

1) przeprowadzaniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,

c) oceny ryzyka wystąpienia wypadków i dotkliwości ich skutków, zwanej dalej „oceną ryzyka”;

2) sporządzaniu oceny bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmującej całą sieć dróg, zwanej dalej „oceną bezpieczeństwa”;

3) przeprowadzaniu ukierunkowanych kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego.

[10] Art. 24h w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1783). Zmiana weszła w życie 9 września 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-08-12 do 2022-09-08    (Dz.U.2022.1693 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-07-29 do 2022-08-11    (Dz.U.2021.1376 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-18 do 2021-07-28    (Dz.U.2020.470 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg ] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-30 do 2020-03-17    (Dz.U.2018.2068 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg ] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-12-01 do 2018-10-29    (Dz.U.2017.2222 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-09-09 do 2017-11-30    (Dz.U.2016.1440 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg ] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-31 do 2016-09-08    (Dz.U.2015.460 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg ] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-02-25 do 2015-03-30    (Dz.U.2013.260 tekst jednolity)

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-05-31 do 2013-02-24

Rozdział 2b

Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej

Art. 24h. [Zarządzanie bezpieczeństwem dróg] [13] Zarządzanie bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej polega na:

1) przeprowadzeniu:

a) oceny wpływu planowanej drogi na bezpieczeństwo ruchu drogowego,

b) audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego;

2) dokonywaniu klasyfikacji odcinków dróg:

a) ze względu na koncentrację wypadków śmiertelnych,

b) ze względu na bezpieczeństwo sieci drogowej.

[13] Rozdział 2b dodany przez art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 kwietnia 2012 r. o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 472). Zmiana weszła w życie 31 maja 2012 r.