history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-01-01

§ 7. [Zadania sekretarza Komisji Egzaminacyjnej] 1. Do zadań sekretarza Komisji Egzaminacyjnej należy:

1) ogłaszanie informacji o miesiącu, w którym zostanie przeprowadzona część pisemna egzaminu, i ustalanie terminów części pisemnej i ustnej egzaminu oraz podawanie ich do publicznej wiadomości;

2) sporządzanie listy kandydatów zakwalifikowanych na wyznaczony termin egzaminu, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów;

3) informowanie kandydatów, nie później niż w terminie 10 dni przed dniem egzaminu, o terminie i miejscu przeprowadzenia części pisemnej lub ustnej egzaminu oraz o nadanym indywidualnym numerze kandydata;

4) rozpatrywanie wniosków o zmianę terminu przystąpienia do części pisemnej lub ustnej egzaminu;

5) ogłaszanie wyników części pisemnej egzaminu;

6) rozpatrywanie wniosków o zwrot opłaty egzaminacyjnej;

7) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie do wglądu pracy egzaminacyjnej oraz wyznaczanie członka Komisji Egzaminacyjnej obecnego przy wglądzie do prac egzaminacyjnych;

8) akceptowanie wniosku przewodniczącego składu egzaminacyjnego o wypłatę wynagrodzeń dla członków składu egzaminacyjnego za przeprowadzenie egzaminu;

9) przygotowanie wniosków o wypłatę wynagrodzeń dla członków Komisji Egzaminacyjnej za:

a) udział w posiedzeniach Komisji Egzaminacyjnej,

b) ustalenie wykazu pytań i zadań egzaminacyjnych,

c) dokonanie ponownej oceny pracy egzaminacyjnej,

d) udział w pracach zespołu, o którym mowa w § 6 ust. 2,

10) [5] podawanie do publicznej wiadomości informacji o odwołaniu części pisemnej lub ustnej egzaminu.

2. Zadania, o których mowa w ust. 1, sekretarz Komisji Egzaminacyjnej wykonuje przy pomocy komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

[5] § 7 ust. 1 pkt 10 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 listopada 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego i przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego (Dz.U. poz. 2607). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-01-01

§ 7. [Zadania sekretarza Komisji Egzaminacyjnej] 1. Do zadań sekretarza Komisji Egzaminacyjnej należy:

1) ogłaszanie informacji o miesiącu, w którym zostanie przeprowadzona część pisemna egzaminu, i ustalanie terminów części pisemnej i ustnej egzaminu oraz podawanie ich do publicznej wiadomości;

2) sporządzanie listy kandydatów zakwalifikowanych na wyznaczony termin egzaminu, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów;

3) informowanie kandydatów, nie później niż w terminie 10 dni przed dniem egzaminu, o terminie i miejscu przeprowadzenia części pisemnej lub ustnej egzaminu oraz o nadanym indywidualnym numerze kandydata;

4) rozpatrywanie wniosków o zmianę terminu przystąpienia do części pisemnej lub ustnej egzaminu;

5) ogłaszanie wyników części pisemnej egzaminu;

6) rozpatrywanie wniosków o zwrot opłaty egzaminacyjnej;

7) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie do wglądu pracy egzaminacyjnej oraz wyznaczanie członka Komisji Egzaminacyjnej obecnego przy wglądzie do prac egzaminacyjnych;

8) akceptowanie wniosku przewodniczącego składu egzaminacyjnego o wypłatę wynagrodzeń dla członków składu egzaminacyjnego za przeprowadzenie egzaminu;

9) przygotowanie wniosków o wypłatę wynagrodzeń dla członków Komisji Egzaminacyjnej za:

a) udział w posiedzeniach Komisji Egzaminacyjnej,

b) ustalenie wykazu pytań i zadań egzaminacyjnych,

c) dokonanie ponownej oceny pracy egzaminacyjnej,

d) udział w pracach zespołu, o którym mowa w § 6 ust. 2,

10) [5] podawanie do publicznej wiadomości informacji o odwołaniu części pisemnej lub ustnej egzaminu.

2. Zadania, o których mowa w ust. 1, sekretarz Komisji Egzaminacyjnej wykonuje przy pomocy komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

[5] § 7 ust. 1 pkt 10 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 listopada 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego i przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego (Dz.U. poz. 2607). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-07 do 2023-12-31    (Dz.U.2016.1972 tekst jednolity)

§ 7. [Zadania sekretarza Komisji Egzaminacyjnej] 1. Do zadań sekretarza Komisji Egzaminacyjnej należy:

1) ogłaszanie informacji o miesiącu, w którym zostanie przeprowadzona część pisemna egzaminu, i ustalanie terminów części pisemnej i ustnej egzaminu oraz podawanie ich do publicznej wiadomości;

2) sporządzanie listy kandydatów zakwalifikowanych na wyznaczony termin egzaminu, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów;

3) informowanie kandydatów, nie później niż w terminie 10 dni przed dniem egzaminu, o terminie i miejscu przeprowadzenia części pisemnej lub ustnej egzaminu oraz o nadanym indywidualnym numerze kandydata;

4) rozpatrywanie wniosków o zmianę terminu przystąpienia do części pisemnej lub ustnej egzaminu;

5) ogłaszanie wyników części pisemnej egzaminu;

6) rozpatrywanie wniosków o zwrot opłaty egzaminacyjnej;

7) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie do wglądu pracy egzaminacyjnej oraz wyznaczanie członka Komisji Egzaminacyjnej obecnego przy wglądzie do prac egzaminacyjnych;

8) akceptowanie wniosku przewodniczącego składu egzaminacyjnego o wypłatę wynagrodzeń dla członków składu egzaminacyjnego za przeprowadzenie egzaminu;

9) przygotowanie wniosków o wypłatę wynagrodzeń dla członków Komisji Egzaminacyjnej za:

a) udział w posiedzeniach Komisji Egzaminacyjnej,

b) ustalenie wykazu pytań i zadań egzaminacyjnych,

c) dokonanie ponownej oceny pracy egzaminacyjnej,

d) udział w pracach zespołu, o którym mowa w § 6 ust. 2.

2. Zadania, o których mowa w ust. 1, sekretarz Komisji Egzaminacyjnej wykonuje przy pomocy komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-21 do 2016-12-06

1. Do zadań sekretarza Komisji Egzaminacyjnej należy:

1) [4] ogłaszanie informacji o miesiącu, w którym zostanie przeprowadzona część pisemna egzaminu, i ustalanie terminów części pisemnej i ustnej egzaminu oraz podawanie ich do publicznej wiadomości;

2) sporządzanie listy kandydatów zakwalifikowanych na wyznaczony termin egzaminu, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów;

3) informowanie kandydatów, nie później niż w terminie 10 dni przed dniem egzaminu, o terminie i miejscu przeprowadzenia części pisemnej lub ustnej egzaminu oraz o nadanym indywidualnym numerze kandydata;

4) rozpatrywanie wniosków o zmianę terminu przystąpienia do części pisemnej lub ustnej egzaminu;

5) ogłaszanie wyników części pisemnej egzaminu;

6) rozpatrywanie wniosków o zwrot opłaty egzaminacyjnej;

7) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie do wglądu pracy egzaminacyjnej oraz wyznaczanie członka Komisji Egzaminacyjnej obecnego przy wglądzie do prac egzaminacyjnych;

8) akceptowanie wniosku przewodniczącego składu egzaminacyjnego o wypłatę wynagrodzeń dla członków składu egzaminacyjnego za przeprowadzenie egzaminu;

9) [5] przygotowanie wniosków o wypłatę wynagrodzeń dla członków Komisji Egzaminacyjnej za:

a) udział w posiedzeniach Komisji Egzaminacyjnej,

b) ustalenie wykazu pytań i zadań egzaminacyjnych,

c) dokonanie ponownej oceny pracy egzaminacyjnej,

d) udział w pracach zespołu, o którym mowa w § 6 ust. 2.

2. Zadania, o których mowa w ust. 1, sekretarz Komisji Egzaminacyjnej wykonuje przy pomocy komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

[4] § 7 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 października 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego i przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego (Dz.U. poz. 1866). Zmiana weszła w życie 21 listopada 2015 r.

[5] § 7 ust. 1 pkt 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 października 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego i przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego (Dz.U. poz. 1866). Zmiana weszła w życie 21 listopada 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-09 do 2015-11-20

1. Do zadań sekretarza Komisji Egzaminacyjnej należy:

1) ustalanie terminów części pisemnej i ustnej egzaminu oraz podawanie ich do publicznej wiadomości;

2) sporządzanie listy kandydatów zakwalifikowanych na wyznaczony termin egzaminu, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów;

3) informowanie kandydatów, nie później niż w terminie 10 dni przed dniem egzaminu, o terminie i miejscu przeprowadzenia części pisemnej lub ustnej egzaminu oraz o nadanym indywidualnym numerze kandydata;

4) rozpatrywanie wniosków o zmianę terminu przystąpienia do części pisemnej lub ustnej egzaminu;

5) ogłaszanie wyników części pisemnej egzaminu;

6) rozpatrywanie wniosków o zwrot opłaty egzaminacyjnej;

7) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie do wglądu pracy egzaminacyjnej oraz wyznaczanie członka Komisji Egzaminacyjnej obecnego przy wglądzie do prac egzaminacyjnych;

8) akceptowanie wniosku przewodniczącego składu egzaminacyjnego o wypłatę wynagrodzeń dla członków składu egzaminacyjnego za przeprowadzenie egzaminu;

9) przygotowanie wniosków o wypłatę wynagrodzeń dla członków Komisji Egzaminacyjnej za udział w posiedzeniach Komisji Egzaminacyjnej oraz za ustalenie wykazu pytań i zadań egzaminacyjnych.

2. Zadania, o których mowa w ust. 1, sekretarz Komisji Egzaminacyjnej wykonuje przy pomocy komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.