Wersja obowiązująca od 2017-09-21
[Komisja] [6] 1. Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i testu sprawności fizycznej komendant szkoły PSP powołuje komisje:
1) rekrutacyjną,
2) do przeprowadzenia testu sprawności fizycznej.
2. Komisja rekrutacyjna:
1) przeprowadza postępowanie rekrutacyjne, składające się z:
a) weryfikacji podań i dołączonych do nich dokumentów,
b) ustalenia punktów rekrutacyjnych:
– w przypadku Szkoły Głównej Służby Pożarniczej – na podstawie decyzji ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydanej na podstawie art. 169 ust. 17 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnic- twie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.),
– w przypadku szkół aspirantów Państwowej Straży Pożarnej – zgodnie ze szczegółowymi zasadami określonymi w załączniku nr 3 do rozporządzenia,
2) sporządza, na podstawie wyników postępowania rekrutacyjnego oraz wyników ustalonych w protokole komisji do przeprowadzenia testu sprawności fizycznej, protokół zawierający listę osób wstępnie zakwalifikowanych do służby kandydackiej.
[6] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad, warunków i trybu przyjmowania do służby kandydackiej w Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. poz. 1703). Zmiana weszła w życie 21 września 2017 r. i ma zastosowanie do przyjęć do służby kandydackiej rozpoczynających się od roku 2018.
Wersja obowiązująca od 2017-09-21
[Komisja] [6] 1. Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i testu sprawności fizycznej komendant szkoły PSP powołuje komisje:
1) rekrutacyjną,
2) do przeprowadzenia testu sprawności fizycznej.
2. Komisja rekrutacyjna:
1) przeprowadza postępowanie rekrutacyjne, składające się z:
a) weryfikacji podań i dołączonych do nich dokumentów,
b) ustalenia punktów rekrutacyjnych:
– w przypadku Szkoły Głównej Służby Pożarniczej – na podstawie decyzji ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydanej na podstawie art. 169 ust. 17 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnic- twie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.),
– w przypadku szkół aspirantów Państwowej Straży Pożarnej – zgodnie ze szczegółowymi zasadami określonymi w załączniku nr 3 do rozporządzenia,
2) sporządza, na podstawie wyników postępowania rekrutacyjnego oraz wyników ustalonych w protokole komisji do przeprowadzenia testu sprawności fizycznej, protokół zawierający listę osób wstępnie zakwalifikowanych do służby kandydackiej.
[6] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad, warunków i trybu przyjmowania do służby kandydackiej w Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. poz. 1703). Zmiana weszła w życie 21 września 2017 r. i ma zastosowanie do przyjęć do służby kandydackiej rozpoczynających się od roku 2018.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1997-09-12 do 2017-09-20
[Komisja rekrutacyjna i egzaminacyjna] 1. Do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i egzaminu wstępnego komendant szkoły PSP powołuje komisje:
1) rekrutacyjną,
2) egzaminacyjną.
2. Komisja rekrutacyjna, po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego oraz na podstawie protokołu komisji egzaminacyjnej, sporządza protokół zawierający listę osób wstępnie zakwalifikowanych do służby kandydackiej.
3. Komisja egzaminacyjna sporządza protokół, w którym zamieszcza wyniki egzaminu wstępnego uzyskane przez osobę ubiegającą się o przyjęcie do służby kandydackiej.