Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2017 poz. 22
Wersja aktualna od 2017-07-14
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2017 poz. 22
Wersja aktualna od 2017-07-14
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 22
MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 12 lipca 2017 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach dodatkowego otwartego konkursu ofert pn. „Program wspierający rozwiązywanie problemu bezdomności” – edycja 2017 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

Powołuje się Komisję Konkursową, zwaną dalej „Komisją”, w celu opiniowania ofert złożonych w ramach dodatkowego otwartego konkursu ofert pn. „Program wspierający rozwiązywanie problemu bezdomności” – edycja 2017 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena ofert złożonych w oparciu o kryteria, o których mowa w ogłoszeniu o dodatkowym otwartym konkursie ofert pn. „Program wspierający rozwiązywanie problemu bezdomności” – edycja 2017 r.;

2) przedłożenie Ministrowi Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zwanemu dalej „Ministrem”, listy rankingowej złożonych ofert wraz z rekomendacją ich wyboru do przyznania dotacji w 2017 r., a także proponowaną kwotą dotacji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.

1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący – Zastępca Dyrektora Departamentu Pomocy i Integracji Społecznej;

2) wiceprzewodniczący – wyznaczony przez przewodniczącego spośród członków Komisji, o których mowa w pkt 4 lit. a;

3) sekretarz – wyznaczony przez przewodniczącego spośród członków Komisji, o których mowa w pkt 4 lit. a;

4) członkowie rekomendowani przez przewodniczącego w liczbie:

a) dwóch przedstawicieli Departamentu Pomocy i Integracji Społecznej,

b) dwóch przedstawicieli reprezentujących organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wybrani z listy zgłoszeń do prac w komisjach konkursowych w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zwanym dalej „Ministerstwem”, zatwierdzonej przez Podsekretarza Stanu nadzorującego Departament Pomocy i Integracji Społecznej.

2. Listę członków Komisji, przedstawioną przez przewodniczącego, zatwierdza Minister.

3. Członkowie Komisji oraz eksperci, o których mowa w § 4, składają oświadczenie o bezstronności, a w przypadku zaistnienia konfliktu interesów powiadamiają o tym przewodniczącego Komisji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.

W pracach Komisji mogą brać udział, z głosem doradczym, eksperci posiadający specjalistyczną wiedzę w dziedzinie pomocy społecznej i zatrudnienia socjalnego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.

1. Do obowiązków przewodniczącego należy:

1) kierowanie pracami Komisji;

2) zwoływanie posiedzeń Komisji i określanie porządku obrad;

3) przewodniczenie posiedzeniom Komisji;

4) podejmowanie decyzji w przypadkach spornych;

5) akceptowanie sporządzonego przez sekretarza protokołu posiedzenia Komisji.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego zadania wykonuje wiceprzewodniczący albo upoważniony pisemnie przez przewodniczącego albo wiceprzewodniczącego inny członek Komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.

Do obowiązków sekretarza należy:

1) powiadamianie członków Komisji o terminie i miejscu posiedzenia Komisji;

2) sporządzenie protokołu posiedzenia Komisji;

3) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.

Praca w Komisji ma charakter nieodpłatny i jej członkowie oraz osoby, o których mowa w § 4, nie otrzymują z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia ani zwrotu kosztów przejazdów i noclegów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.

Obsługę organizacyjną i administracyjno-biurową Komisji zapewnia Departament Pomocy i Integracji Społecznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.

Komisja kończy działalność z dniem ogłoszenia wyników otwartego konkursu „Program wspierający rozwiązywanie problemu bezdomności” – edycja 2017 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

MINISTER RODZINY,
PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Elżbieta Rafalska

Załączniki do zarządzenia nr 22
Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 12 lipca 2017 r.

OŚWIADCZENIE

infoRgrafika

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00