Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2018, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.362.2018.1.KS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.362.2018.1.KS

Kwalifikacja podatkowa oraz moment zaliczenia do kosztów podatkowych ponoszonych przez Spółkę wydatków w ramach realizacji inwestycji deweloperskiej.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 3 września 2018 r. (data wpływu 5 września 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji podatkowej oraz momentu zaliczenia do kosztów podatkowych ponoszonych przez Spółkę w ramach realizacji inwestycji deweloperskiej wydatków w postaci:

  • doradztwa i analiz podatkowych, ekonomicznych, finansowych oraz prawnych prowadzonej inwestycji,
  • zakupu usług zapewniających spełnienie wszelkich technicznych kryteriów dla realizacji inwestycji określonych przepisami prawa (usługi architektoniczne, projektowe, a także doradztwo techniczne, budowlane oraz architektoniczne), a także zakupu analiz technicznych prowadzonej inwestycji (np. analizę chłonności terenu, na którym planowana jest realizacja przedsięwzięcia deweloperskiego),
  • przygotowania projektów architektonicznych lub budowlanych,
  • oraz przygotowania koncepcji architektonicznych inwestycji

jest prawidłowe,

  • usług doradczych w zakresie marketingu,
  • usług marketingowych i reklamowych,
  • opracowania strategii marketingowej inwestycji oraz kampanii reklamowych,
  • opracowania koncepcji kreatywnej nazwy inwestycji, logo inwestycji, key visual inwestycji (tj. głównego elementu marki powtarzanego w większości materiałów reklamowych dotyczących prowadzonego przedsięwzięcia),
  • opracowania materiałów marketingowych inwestycji (np. projektów ulotek, folderów, materiałów informacyjnych, reklam wielkoformatowych, strony internetowej, mailingów, makiet inwestycji, drobnych upominków dla potencjalnych klientów)
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00