Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.341.2018.3.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.341.2018.3.EC

w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi akcjami promocyjnymi

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 czerwca 2018 r. (data wpływu 2 lipca 2018 r.) .) uzupełnione pismem z dnia 31 lipca 2018 r. (data nadania 31 lipca 2018 r., data wpływu 3 sierpnia 2018 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie z dnia 26 lipca 2018 r. Nr 0114-KDIP3-1.4011.341.2018.2.EC 0114-KDIP2-2.4010.298.2018.3.AG (data nadania 26 lipca 2018 r., data odbioru 27 lipca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi akcjami promocyjnymi jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 2 lipca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi akcjami promocyjnymi.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca m.in. w celu pozyskania nowych klientów lub utrzymania dotychczasowych, a także promowania sprzedawanych produktów i towarów oraz zwiększenia ich sprzedaży organizuje akcje promocyjne. Akcje promocyjne mogą być przeprowadzane w formie konkursów, loterii promocyjnych, sprzedaży premiowej lub innej o podobnym charakterze [zwane dalej: Akcjami promocyjnymi ].

Akcje promocyjne kierowane są m.in. do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, które uczestniczą w Akcjach promocyjnych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą [zwanych dalej: Przedsiębiorcami].

Może się zdarzyć, że z uwagi na moment wydania nagrody (np. jego powiązanie z dokonaniem sprzedaży), mogą być one odebrane przez przedstawicieli (np. pracowników) Przedsiębiorców [zwanych dalej: Przedstawicielami].

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00