Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.05.2018, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.152.2018.2.MG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.152.2018.2.MG

Obowiązków płatnika związanych z organizacją przez Spółkę konkursu i wydaniem zwycięzcom nagród.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 marca 2018 r. (data wpływu 13 marca 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 10 kwietnia 2018 r. (data wpływu 18 kwietnia 2018 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 5 kwietnia 2018 r. znak 0114-KDIP3-2.4011.152.2018.1.MG o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją przez Spółkę konkursu i wydawaniem zwycięzcom nagród jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją przez Spółkę konkursu i wydawaniem zwycięzcom nagród.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

  1. Spółka S.A. (Spółka) jest spółką produkującą i wprowadzającą do obrotu m.in. produkty lecznicze, środki spożywcze (np. suplementy diety), wyroby farmaceutyczne oraz kosmetyki (dalej: Produkty).
  2. Kontrahentami Spółki są podmioty zajmujące się hurtową sprzedażą Produktów (dalej: Kontrahenci), które w dalszej kolejności sprzedają Produkty na rzecz podmiotów zajmujących się detaliczną sprzedażą Produktów (dalej: Punkty sprzedaży detalicznej).
  3. W celu promocji Produktów i wspierania własnej sprzedaży, Spółka we współpracy z Agencją reklamową (dalej: Agencja) zamierza ogłosić konkurs (dalej: Konkurs) skierowany do osób fizycznych, nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży Produktów, będących pracownikami lub współpracownikami Punktów sprzedaży detalicznej (dalej: Uczestnicy). Uczestnicy Konkursu nie są pracownikami lub współpracownikami Spółki. Spółka będzie organizatorem Konkursu, będzie również ponosić ciężar ekonomiczny organizacji (w tym poniesie koszt zakupu nagród).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00