Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 09.02.2018, sygn. ITPP1/443-1316/14-2/18-S/AJ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. ITPP1/443-1316/14-2/18-S/AJ

Interpretacja indywidualna dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie uznania czynności wykonywanych na rzecz Sądu Rejonowego za niepodlegające opodatkowaniu oraz sposobu ich dokumentowania.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, ze zm.) oraz art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1948 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej po ponownym rozpatrzeniu sprawy w związku z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 26 października 2017 r. sygn. akt I FSK 2284/15 (data wpływu 18 grudnia 2017 r.) oraz wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie z dnia 16 września 2015 r. (data wpływu prawomocnego orzeczenia 29 stycznia 2018 r.) sygn. akt I SA/Sz 600/15 stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 października 2014 r. (data wpływu 24 października 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania czynności wykonywanych na rzecz Sądu Y za niepodlegające opodatkowaniu oraz sposobu ich dokumentowania jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 października 2014 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania czynności wykonywanych na rzecz Sądu Y za niepodlegające opodatkowaniu oraz sposobu ich dokumentowania.

Dotychczasowy przebieg postępowania

Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, działający w imieniu Ministra Finansów w wydanej interpretacji indywidualnej z dnia 23 stycznia 2015 r. znak ITPP1/443-1316/14/MS uznał stanowisko Skarżącego za nieprawidłowe.

Nie zgadzając się ze stanowiskiem zawartym w wydanej interpretacji, Skarżący złożył wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, w którym wniósł o zmianę wydanej interpretacji indywidualnej poprzez uznanie jego stanowiska za prawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00