Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.12.2014, sygn. IPPP1/443-1081/14-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1081/14-2/AS

usługa pośrednictwa, kompleksowość - zwolnienie

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 249, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 września 2014 r. (data wpływu 18 września 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania zwolnienia dla świadczonych usług jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 18 września 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania zwolnienia dla świadczonych usług.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

S.A. (dalej: X., Spółka lub Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą między innymi w zakresie oferowania i świadczenia usług telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje rozbudowaną infrastrukturą techniczno-organizacyjną oraz siecią sprzedaży pozwalającą na proponowanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej Spółki możliwie szerokiemu gronu odbiorców. Obok tzw. kanałów samoobsługowych oraz własnych salonów sprzedaży, sieć sprzedaży X. tworzą również partnerzy Spółki, tj. niezależni przedsiębiorcy (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą i osoby prawne) prowadzący salony sprzedaży pod marką X. na podstawie podpisanych ze Spółką umów o współpracy (dalej łącznie: Sieć sprzedaży X.). Wnioskodawca posiada obecnie około 15 mln klientów usług telekomunikacyjnych, stanowiących jednocześnie potencjalny krąg odbiorców innych usług.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00