Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.01.2014, sygn. IBPP3/443-1293/13/EJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-1293/13/EJ

ustalenie prawidłowej kwoty obrotu w sytuacji, gdy sprzedaż została kilkukrotnie zarejestrowana na kasie rejestrującej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 7 października 2013r. (data wpływu 15 października 2013 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia prawidłowej kwoty obrotu w sytuacji, gdy sprzedaż została kilkukrotnie zarejestrowana na kasie fiskalnej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 października 2013 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia prawidłowej kwoty obrotu w sytuacji, gdy sprzedaż została kilkukrotnie zarejestrowana na kasie fiskalnej.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Spółka (Wnioskodawca) w ramach swojej działalności zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i obuwia sportowego oraz akcesoriów sportowych. Sprzedaż ewidencjonowana jest na kasie rejestrującej. Czasami zdarza się, że z powodu błędu jedna transakcja zostaje zaewidencjonowana na kasie rejestrującej kilkukrotnie. Potwierdzeniem rzeczywistego przebiegu transakcji z klientem jest informacja pochodząca z komputerowego systemu sprzedażowego obsługującego spółkę. Każda transakcja znajduje odzwierciedlenie w tym systemie skutkujące:

  • zmniejszeniem ilości towaru na stanie magazynowym sklepu
  • informacją o zapłacie gotówką lub kartą płatniczą
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00