Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 12.08.2009, sygn. ITPB3/423-255/09/MT, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-255/09/MT

Czy wydatki poniesione w związku z organizacją Konferencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 12 maja 2009 r. (data wpływu 18 maja 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji podatkowej kosztów związanych z organizacją Konferencji jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 18 maja 2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji podatkowej kosztów związanych z organizacją Konferencji.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca prowadzi działalność w zakresie produkcji łopat do turbin wiatrowych i należy do koncernu będącego ich największym producentem na świecie. W związku z zakończeniem prac nad pierwszym etapem budowy specjalistycznej fabryki przystosowanej do produkcji największych i najdłuższych łopat produkowanych przez koncern oraz rozpoczęciem ich produkcji w Polsce, Spółka zorganizowała na terenie swojego zakładu konferencję promocyjno - reklamową połączoną z prezentacją nowo wybudowanej hali produkcyjnej oraz swoich możliwości produkcyjnych (dalej: Konferencja).

W zorganizowanej Konferencji uczestniczyli:

  • przedstawiciele kluczowych klientów oraz potencjalnych kluczowych klientów,
  • kontrahenci i dostawcy Spółki,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00