Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.04.2008, sygn. IPPP1-443-20/08-6/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-20/08-6/IZ

Czy opłatę administracyjną na pokrycie kosztów związanych z wystawianiem refaktur jak: przesyłek pocztowych, upomnień o zaleganiu z zapłatą, kosztów ksero, tuszu, papieru itp. należy opodatkować podatkiem od towarów i usług stawka podstawowa tj. 22%?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wspólnoty Lokalowej przedstawione we wniosku z dnia 06.01.2008 r. (data wpływu 09.01.2008 r.), uzupełnionego pismem z dnia 12.02.2008 r. (data wpływu 12.02.2008 r.) oraz pismem z dnia 07.04.2008 r. (data wpływu 09.04,2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania opłaty administracyjnej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 09.01.2008r. do tut. Organu wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania opłaty administracyjnej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00