Porada
Kiedy sporządzić dowód przesunięcia towarów w przypadku prowadzenia przedsiębiorstwa wielozakładowego
Jestem indywidualnym przedsiębiorcą. Prowadzę kilka sklepów obuwniczych. Podatkową księgę przychodów i rozchodów prowadzi mi biuro rachunkowe. W każdym ze sklepów sprzedaż ewidencjonowana jest w kasie fiskalnej. W styczniu zdarzało mi się przesuwać towar między sklepami. Czy w takim przypadku mam obowiązek sporządzać dowód przesunięcia tych towarów? Czy dowód ten ujmuję w podatkowej księdze przychodów i rozchodów?
PROBLEM
RADA
W przedstawionym przypadku podatnik powinien sporządzać dowody przesunięć towarów pomiędzy poszczególnymi sklepami. Nie musi jednak ujmować tych dowodów w pkpir, ponieważ prowadzi tylko jedną księgę przychodów i rozchodów dla przedsiębiorstwa wielozakładowego. W pkpir ujmuje jedynie fakturę zakupu towaru. Szczegóły - w uzasadnieniu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right