Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-05-31

Czy w aktach osobowych pracownika należy przechowywać anulowane wypowiedzenie umowy o pracę

Pracownik dostał wypowiedzenie umowy o pracę, które później pracodawca anulował za jego zgodą. Pracownik nadal pracuje w naszej firmie. W której części akt osobowych przechowywać anulowane wypowiedzenie - w części B czy C? Czy w ogóle trzeba je przechowywać w aktach osobowych - pyta Czytelnik z Krakowa.

Anulowane wypowiedzenie umowy o pracę powinni Państwo przechowywać w części B akt osobowych pracownika.

Jednym z dokumentów, które powinny być przechowywane w aktach osobowych pracownika, jest wypowiedzenie umowy o pracę, składane do części C akt osobowych. Problem z jego zamieszczeniem w jednej z części akt osobowych, tj. B lub C, powstaje z chwilą anulowania takiego wypowiedzenia przez pracodawcę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00