Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Data publikacji: 2024-03-14

Czy należy wystawić świadectwo pracy pracownikowi przeniesionemu za porozumieniem z urzędu gminy do GOPS, pełniącemu obowiązki kierownika Dziennego Domu Senior+

PROBLEM

Pracownik jest przeniesiony za porozumieniem z urzędu gminy do jednostki organizacyjnej GOPS od 1 czerwca 2020 r. W urzędzie gminy przepracował od stycznia do 31 maja 2020 r. W GOPS pracuje do chwili obecnej jako pełniący obowiązki kierownika Dziennego Domu Senior+. W styczniu 2024 r. przeprowadzono konkurs na stanowisko kierownika DDS+. Ww. osoba jako jedyna zgłosiła się do konkursu, spełniła wymogi ogłoszenia i została wybrana na kierownika DDS+. Czy pracownikowi należy wystawić świadectwo pracy za wcześniejszy okres łącznie z pracą w urzędzie gminy? Czy istnieje inna możliwość nawiązania stosunku pracy z tym pracownikiem bez wystawiania świadectwa pracy? Czy potrzebne będzie szkolenie BHP?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00