Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny na dzień 09-05-2024
Artykuł aktualny na dzień 09-05-2024
Data publikacji: 2023-11-15

Czy można żądać od urzędnika, by informował pracodawcę o przebiegu studiów

Urzędnik będzie podnosił kwalifikacje zawodowe – został skierowany na studia. Urząd chce z nim podpisać umowę szkoleniową. Czy można w niej zawrzeć nałożenie na pracownika obowiązku informowania o tym, jak wygląda jego studiowanie, np. to, czy zaliczył semestr?

Chociaż nie ma przepisu, który wyraźnie określałby, co ma zawierać umowa szkoleniowa zawierana z pracownikiem, to przyjęło się w praktyce, że można w niej zapisać wymóg informowania pracodawcy, jak wygląda przebieg studiów. Można więc nałożyć na studiującego urzędnika obowiązek podawania informacji o tym, czy np. zaliczył semestr albo na kiedy wyznaczono mu termin egzaminu końcowego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00