Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Data publikacji: 2023-10-18

Czy kontynuować prowadzenie akt osobowych dla ponownie zatrudnianego pracownika

PROBLEM

Pracownik jest zatrudniony od 1 czerwca 2020 r. i planuje się zwolnić 27 listopada 2023 r. w związku z przejściem na emeryturę. Ponownie chcemy zatrudnić tę osobę od 1 grudnia 2023 r. Czy w takim przypadku powinniśmy kontynuować prowadzenie dotychczasowych akt osobowych tej osoby, czy jednak trzeba utworzyć dla niej nowe akta osobowe? A może należy w dotychczasowych aktach przedzielić dokumenty z poprzedniego zatrudnienia i osobno trzymać dokumentację z nowego stosunku pracy?

RADA

W przypadku wznowienia zatrudnienia po kilkudniowej przerwie powinni Państwo kontynuować prowadzenie akt osobowych tego pracownika w tej samej teczce. Nie ma też potrzeby oddzielania dokumentów z pierwszego i kolejnego zatrudnienia, ponieważ zasada kontynuacji dotyczy każdej z części akt osobowych, tj. części A, B, C, D i E. 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00