Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.412.2022.1.AR

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych w art. 18eb ust. 7 ustawy o CIT, wymienionych we wniosku wydatków.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego  stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych, w  zakresie ustalenia przychodów, ponoszonych w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży:

- wskazanych w art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o CIT:

   - koszty działań promocyjno-informacyjnych polegających na wynajmie domu pokazowego (showroom), który służy prezentacji, promocji i szkoleniom w zakresie produktów Spółki  – jest prawidłowe,

   - koszty związane z zakupem biletów lotniczych z Polski do H. dla członków delegacji Spółki, którzy na miejscu zajmują się prezentacją i promocją produktów Spółki w  domu pokazowym (showroom), który służy prezentacji, promocji i  czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania szkoleniom w  zakresie produktów Spółki w H. – jest prawidłowe,

   - koszty zakwaterowania i wyżywienia osób związane z pobytem prezentacją i promocją produktów Spółki w domu pokazowym (showroom), który służy prezentacji, promocji i  szkoleniom w zakresie produktów Spółki w H. – jest prawidłowe,

   - koszty poniesione na współpracę z osobą, która zajmuje się informowaniem o  produktach Spółki i ich promocją w H. – jest prawidłowe,

   - koszty przygotowania materiałów reklamowych, m.in. koszty druku katalogów – jest prawidłowe,

   - koszty nabycia przestrzeni reklamowej w sieci i promocji w social mediach, m.in. Facebook, Instagram, Linkedln, gdzie prezentowane i promowane są produkty Spółki – jest prawidłowe,

   - koszty związane z korzystaniem z zagranicznych platform sprzedażowych (Amazon, Archiproducts) gdzie prezentowane i promowane są produkty Spółki– jest  prawidłowe,

   -

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00