Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Data publikacji: 2022-05-27

Czy pracodawca jest obowiązany do prowadzenia pełnej ewidencji czasu pracy każdego pracownika

PYTANIE

Czy w przypadku osób pracujących w biurze w podstawowym systemie czasu pracy jest możliwość wprowadzenia zapisu w regulaminie pracy lub innej formy ogólnego zapisu, który pomoże uniknąć konieczności ewidencji czasu pracy każdego z pracowników biura?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00