Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 03-06-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 03-06-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-01-04

Co może byc przedmiotem umowy zawartej przez firmę ze zleceniobiorcą

PYTANIE

Zamierzamy zatrudnić w na umowę zlecenie pracownika architekta. W zakresie obowiązków napisaliśmy: Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do następujących czynności: • aranżowanie i wystrój wnętrz, w tym ustalenie kolorystyki, oświetlenia, faktury, wzornictwa użytych materiałów oraz wyposażanie wnętrz (meble, dekoracje), • pozyskiwanie branżowych podwykonawców prac i dostawców niezbędnych materiałów oraz budowanie z nimi współpracy, • nadzór i koordynacja prac związanych z realizacją projektu. Działalność naszej firmy nie pokrywa się z wykonywanymi czynnościami. Czy ten fakt przeszkadza w zawarciu umowy zlecenie? Czy musimy prowadzić dokumentacje udowadniające, że powyższe czynności były faktycznie wykonywane? Będziemy prowadzić ewidencje godzin i sprawdzać czy zachowana jest stawka minimalna.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00