Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 03-05-2024
Porada aktualna na dzień 03-05-2024
Data publikacji: 2021-06-08

Czy można anulować fakturę wystawioną dla klienta, który nie odebrał towaru, nie dokonała płatności za niego i nie ma z nim kontaktu

PYTANIE:

Dnia 22 kwietnia 2021 r. wystawiliśmy fakturę droga elektroniczną kontrahentowi zgodnie z jego indywidualnym zamówieniem z powiadomieniem o jego odbiorze i terminie zapłaty. Jednak kontrahent nie odebrał towaru, nie dokonał płatności ani też nie ma z nim kontaktu. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Czy możemy anulować wystawioną fakturę? Czy faktura ta musi być skorygowana, a jeżeli tak, to w jaki sposób gdy nie mamy kontaktu z kontrahentem, gdyż nie odbiera ani telefonu ani e-maila?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00