Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Data publikacji: 2021-02-16

Co zrobić, gdy pracownica nie ma potwierdzenia, że doszło do urazu w drodze do pracy

PROBLEM

Nasza pracownica uległa wypadkowi w drodze do pracy. Podczas zdarzenia doznała urazu kostki. Niestety, ze względu na epidemię COVID-19 i sposób działania służby zdrowia w reżimie sanitarnym pracownica nie ma żadnej dokumentacji medycznej, która potwierdziłaby rodzaj i skalę urazu. Z przekazanych informacji wynika, że w dniu wypadku lekarz udzielił poszkodowanej teleporady, podczas której otrzymała ona skierowanie na prześwietlenie kostki. Po jego wykonaniu nie dostała jednak żadnej dokumentacji, jedynie informację, że powinna umówić się na kolejną teleporadę w celu omówienia wyniku badania. Podczas następnej teleporady uzyskała informację, że kostka uległa lekkiemu skręceniu, a wystarczającym leczeniem będzie pozostanie w domu przez 14 dni, unikanie obciążenia nogi oraz stosowanie leków przeciwbólowych

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00