Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2020-09-28

PPK: Minął termin na konsultacje z pracownikami - co zrobić?

Dnia 25 września 2020 r. minął termin na konsultacje z pracownikami wyboru instytucji zarządzającej PPK. Czy z niedopełnieniem obowiązku konsultacji wiąże się sankcja finansowa? Co zrobić, gdy pracodawca nie wybrał na czas instytucji finansowej w porozumieniu z reprezentacją osób zatrudnionych?

Zakończone konsultacje z reprezentacją osób zatrudnionych

Niezauważenie, w piątek [red. 25 września 2020 r.] upłynął termin ważny dla prawie 80 tys. firm i ponad 3 mln pracowników. Przedsiębiorstwa objęte ustawą o Pracowniczych Planach Kapitałowych w ramach II i III etapu wprowadzania PPK (odpowiednio podmioty zatrudniające powyżej 50 osób wg stanu na dzień 30.06.2019 oraz powyżej 20 osób wg stanu na 31.12.2019) powinny były zakończyć konsultacje z reprezentacją osób zatrudnionych do piątku 25 września 2020 r.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00