Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2020-06-23

Czy pracodawca powinien przechowywać harmonogramy czasu pracy pracowników

PROBLEM

Rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej zawiera wykaz dokumentów zaliczanych do ewidencji czasu pracy. Spotkaliśmy się z interpretacją, że dokumentacja pracownicza oprócz ewidencji czasu pracy powinna zawierać harmonogram czasu pracy, a najlepiej, jeśli jest to kopia podpisana przez pracownika (potwierdzenie odbioru tego dokumentu). Czy mamy obowiązek przechowywać również harmonogramy czasu pracy pracowników? - pyta Czytelnik z Tarnowa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00