Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 2008 nr 72 poz. 421
Wersja archiwalna od 2008-05-14 do 2016-08-20
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2008 nr 72 poz. 421
Wersja archiwalna od 2008-05-14 do 2016-08-20
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

Od redakcji: Rozporządzenie zostało uchylone w związku z art. 1 pkt 25 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo celne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1228). 

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW1)

z dnia 11 kwietnia 2008 r.

w sprawie zmiany obszaru składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach

Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 19 marca 2004 r. - Prawo celne (Dz. U. Nr 68, poz. 622 i Nr 273, poz. 2703) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.Określa się, w załączniku do rozporządzenia, granice i obszar składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach, ustanowionego rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 1999 r. w sprawie ustanowienia składu wolnocłowego na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach (Dz. U. Nr 86, poz. 955 oraz z 2005 r. Nr 17, poz. 146).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Finansów: J. Vincent-Rostowski

1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej - finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. Nr 216, poz. 1592).

Załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów
z dnia 11 kwietnia 2008 r. (poz. 421)

SZCZEGÓŁOWY OPIS GRANIC I OBSZAR SKŁADU WOLNOCŁOWEGO NA TERENIE MIĘDZYNARODOWEGO PORTU LOTNICZEGO „KATOWICE” W PYRZOWICACH

Szczegółowy opis granic składu wolnocłowego

Skład wolnocłowy znajduje się na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach. Jest on zlokalizowany na parterze (przyziemie) Terminalu Pasażerskiego 1A oraz na parterze i I piętrze Terminalu Pasażerskiego 1B. Terminale te stanowią przestrzennie jeden obiekt, z wyodrębnionymi ciągami odprawowymi. Z uwagi na usytuowanie wewnątrz budynku, odgraniczenie składu wolnocłowego stanowią trwałe elementy budowlane budynku.

Opis przebiegu granic składu wolnocłowego przedstawiony jest na mapie w skali 1:500 i jest przechowywany u zarządzającego oraz w kopii we właściwej miejscowo izbie celnej nadzorującej skład wolnocłowy i w Ministerstwie Finansów.

Granicę składu wolnocłowego w Terminalu 1A stanowią następujące odcinki ścian:

1) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od strony rampy wyładunkowej przy drodze służbowej na terenie zamkniętym, o długości 2,5 m, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,4 m i wysokości 2,4 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,

2) ściana murowana wzdłuż klatki schodowej, o długości 4,0 m,

3) ściana niskiego pomieszczenia murowana wzdłuż klatki schodowej i pomieszczenia na odpadki restauracji, o długości 3,4 m,

4) ściana murowana stanowiąca obudowę windy towarowej i przedmagazynu restauracji, o długości 2,8 m,

5) ściana murowana stanowiąca obudowę przedmagazynu restauracji i toalet o długości 1,0 m,

6) ściana murowana stanowiąca obudowę rozdzielni elektrycznej i toalet o długości 4,1 m,

7) ściana gipsowa oddzielająca toalety od bagażowni o długości 5,7 m,

8) ściana gipsowa oddzielająca toalety od bagażowni, pomieszczenia instalacyjnego o długości 4,0 m,

9) dwa odcinki ścian gipsowych wzdłuż pomieszczenia instalacyjnego o długości 8,8 m i 1,9 m,

10) ściana gipsowa wzdłuż bagażowni odlotowej, o długości 2,6 m,

11) ściana gipsowa oddzielająca pomieszczenie służbowe administracji celnej, o długości 6,95 m,

12) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym o długości 3,6 m z jednym otworem drzwiowym o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,

13) ściana gipsowa oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym o długości 0,9 m,

14) ściana przeszklona o konstrukcji aluminiowej, oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, o długości 8,5 m, z czterema otworami drzwiowymi o szerokości 1 m i wysokości 2,4 m, drzwi przystosowane do zamknięć celnych, oraz jednym otworem drzwiowym o szerokości 1,1 m i wysokości 2,4 m, drzwi zaopatrzone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,

15) trzy odcinki ścian murowanych oddzielających pomieszczenia Straży Granicznej o długości 1,7 m, 2,3 m i 1,7 m,

16) ściana murowano-gipsowa oddzielająca pomieszczenie Straży Granicznej o długości 3,55 m,

17) trzy odcinki ścian gipsowych wzdłuż pomieszczeń Straży Granicznej o długości 4,8 m, 0,7 m i 1,5 m,

18) ściana murowana zewnętrzna o długości 1,3 m,

19) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna o długości 1,9 m,

20) ściana gipsowo-metalowa oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 4,12 m z jednym otworem drzwiowym o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych,

21) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 2,0 m,

22) ściana murowana oddzielająca pomieszczenie korytarza tranzytowego Straży Granicznej o długości 4,12 m,

23) ściana murowana zewnętrzna o długości 6,63 m,

24) ściana murowana wewnętrzna oddzielająca pomieszczenie służbowe Straży Granicznej i klatkę schodową ewakuacyjną, we fragmencie zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o długości 14,48 m, w której znajduje się nieotwierane okno (witryna) o szerokości 1,2 m i wysokości 2,07 m,

25) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o długości 44,9 m, w której znajduje się sześć otworów drzwiowych z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,4 m i wysokości 3,6 m oraz sześć okien nieotwieranych (witryny) o szerokości 2,4 m i wysokości 3,6 m, troje drzwi wyposażonych w kontrolę dostępu i przystosowanych do zamknięć celnych,

26) ściana gipsowa wzdłuż pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 5,7 m, z jednym otworem drzwiowym o szerokości 2,0 m i wysokości 2,4 m, drzwi przystosowane do zamknięć celnych,

27) ściana gipsowa wzdłuż pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 4,4 m,

28) ściana gipsowa wzdłuż toalety pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 5,9 m,

29) ściana gipsowa wzdłuż toalety pomieszczenia odprawowego „VIP” o długości 3,4 m,

30) ściana gipsowo-metalowa zewnętrzna od drogi służbowej na terenie zamkniętym, o długości 6,0 m, w której znajdują się cztery otwory okienne o szerokości 0,9 m i wysokości 0,9 m, okna przystosowane do zamknięć celnych,

31) pozostałe granice składu wolnocłowego w Terminalu 1A stanowią: podłoga betonowa grubości 15 cm oraz strop żelbetowy pomiędzy parterem a pierwszym piętrem o grubości 30 cm.

Granicę składu wolnocłowego w Terminalu 1B stanowią następujące odcinki ścian:

Parter - przestrzeń od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60

1) ściana przeszklona o konstrukcji aluminiowej, oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, o długości 4,70 m, z otworem drzwiowym o szerokości 1,85 m i wysokości 2,05 m i otworem drzwiowym o szerokości 1,04 m i wysokości 2,05 m wyposażone w kontrolę dostępu, wszystkie drzwi przystosowane do zamknięć celnych,

2) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 12,00 m oddzielająca pomieszczenie kontroli bezpieczeństwa Straży Granicznej w ciągu odlotowym, wydzielająca korytarz transportowy ze schodami ruchomymi i zwykłymi do przemieszczania pasażerów na pierwsze piętro, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60,

3) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,48 m między parterem a pierwszym piętrem,

4) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 12,00 m oddzielająca korytarz wyjściowy przylotowy i pomieszczenie techniczne, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu ±0,00,

5) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,82 m oddzielająca pomieszczenie techniczne,

6) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,80 m i ściana żelbetowa szybu dźwigu osobowego o długości 2,66 m oddzielająca korytarz wyjściowy przylotowy,

7) ściana żelbetowa szybu dźwigu osobowego o długości 1,82 m i ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,63 m oddzielająca pomieszczenie służbowe Służby Celnej na przylocie,

8) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 4,54 m oddzielająca pomieszczenia służbowe Służby Celnej na przylocie,

9) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,60 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Służby Celnej na przylocie,

10) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,88 m oddzielająca pomieszczenia techniczne Straży Granicznej na odlocie,

11) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,15 m oddzielająca pomieszczenia WC Straży Granicznej na odlocie,

12) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,32 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Straży Granicznej na odlocie,

13) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,30 m oddzielająca pomieszczenia służbowe i WC Straży Granicznej na odlocie, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,

14) ściana zewnętrzna murowana o długości 24,00 m od strony płyty postojowej samolotów, na odcinku 12,00 m przebiegająca poziomo, następnie na odcinku 12,00 m przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60, w której znajdują się dwa otwory okiennodrzwiowe: pierwszy - rozsuwany oraz drugi - rozwierany na zewnątrz, o konstrukcji aluminiowej o wymiarach 4,80 m na 3,58 m, wymiary przejścia 2,30 m na 2,23 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 4,80 m na 1,17 m,

15) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,86 m między parterem a pierwszym piętrem,

16) ściana wewnętrzna składająca się z trzech odcinków: pierwszy odcinek stanowi ściana gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu +2,80, drugi odcinek stanowi ściana żelbetowo--gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego i pomieszczenia gospodarczego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +2,80 do poziomu ±0,00, trzeci odcinek stanowi ściana żelbetowa (szyb windowy) o długości 1,82 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca prostopadle do odcinków pierwszego i drugiego, przylegająca do styku tych odcinków,

17) ściana żelbetowa (szyb windowy) i aluminiowa o długości 16,00 m, oddzielająca od hallu przylotowego, w której znajdują się dwa otwory drzwiowe z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowane do zamknięć celnych, w tym jedne z drzwi wyposażone w kontrolę dostępu, oraz dwa otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 3,40 m na 2,40 m,

18) ściana gipsowa o długości 2,25 m, oddzielająca od hallu przylotowego,

19) ściana gipsowo-aluminiowa o długości 4,12 m, oddzielająca od hallu przylotowego, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,

20) ściana zewnętrzna murowana o długości 24,00 m od strony płyty postojowej samolotów, na odcinku 12,00 m przebiegająca poziomo, następnie na odcinku 12,00 m przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu ±0,00 do poziomu +5,60, w której znajdują się dwa otwory okienno-drzwiowe: pierwszy - rozwierany na zewnątrz oraz drugi - rozsuwany, o konstrukcji aluminiowej o wymiarach 4,80 m na 3,58 m, wymiary przejścia 2,30 m na 2,23 m, drzwi wyposażone w kontrolę dostępu i przystosowane do zamknięć celnych, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 4,80 m na 1,17 m,

21) ściana murowana o długości 5,71 m, zewnętrzna i częściowo wewnętrzna oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną,

22) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 17,58 m, oddzielająca od pomieszczenia przylotowego odbioru bagażu, w której znajdują się dwa otwory drzwiowe z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 2,15 m, wysokości 2,35 m, przystosowanymi do zamknięć celnych, z których jedne wyposażone są w kontrolę dostępu, oraz jeden otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 3,40 m na 2,40 m,

23) ściana wewnętrzna składająca się z trzech odcinków: pierwszy odcinek stanowi ściana gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +5,60 do poziomu +2,80, drugi odcinek stanowi ściana żelbetowo--gipsowo-aluminiowa o długości 6,00 m oddzielająca od hallu przylotowego i pomieszczenia zaginionego bagażu, przebiegająca ukośnie wzdłuż poziomu schodów od poziomu +2,80 do poziomu ±0,00, trzeci odcinek stanowi ściana żelbetowa (szyb windowy) o długości 1,82 m oddzielająca od pomieszczenia zaginionego bagażu, przebiegająca prostopadle do odcinków pierwszego i drugiego, przylegająca do styku tych odcinków,

24) odcinek odgraniczenia stanowiący strop o szerokości 3,86 m między parterem a pierwszym piętrem,

1 piętro - od poziomu +5,60 do +10,05

25) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 2,40 m oddzielająca korytarz służący do dostawy towaru do składu wolnocłowego, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 1,93 m, wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,

26) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 1,46 m oddzielająca WC ogólnodostępne.

27) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 6,70 m oddzielająca WC ogólnodostępne,

28) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 16,50 m oddzielająca hali ogólnodostępny,

29) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,25 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,

30) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 18,17 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną i pomieszczenia techniczne,

31) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,31 m oddzielająca pomieszczenia techniczne,

32) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 17,90 m oddzielająca hall ogólnodostępny,

33) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 3,33 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,

34) ściana gipsowa wewnętrzna o długości 11,73 m oddzielająca placówkę handlową ogólnodostępną,

35) ściana murowana zewnętrzna o długości 26,40 m,

36) ściana murowana zewnętrzna o długości 8,70 m,

37) ściana murowana wewnętrzna o długości 5,73 m oddzielająca korytarz służbowy Straży Granicznej i pomieszczenia dla osób deportowanych, osób, którym odmówiono wjazdu na teren RP, i osób, które poprosiły o azyl, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 1,02 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,

38) ściana zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o konstrukcji aluminiowej, przeszklona, o długości 97,40 m,

39) ściana zewnętrzna od strony płyty postojowej samolotów, o konstrukcji aluminiowej, przeszklona, we fragmencie wewnętrzna murowana oddzielająca klatkę schodową od pomieszczenia „Senator Lunch” o łącznej długości 16,70 m, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,

40) ściana murowana zewnętrzna o długości 3,86 m,

41) ściana murowana zewnętrzna o długości 6,58 m od strony otwartej, w której znajduje się okno otwierane o wymiarach 1,05 m na 2,04 m, przystosowane do zamknięć celnych,

42) ściana gipsowa o długości 17,94 m, oddzielająca od WC i korytarza służącego do dostawy towaru do składu wolnocłowego,

43) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 7,71 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną i pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 1,26 m i wysokości 2,01 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,

44) ściana żelbetowa o długości 3,10 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną,

45) ściana żelbetowa i gipsowo-aluminiowa o długości 7,71 m oddzielająca klatkę schodową ewakuacyjną i pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi na zewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, wyposażonymi w kontrolę dostępu i przystosowanymi do zamknięć celnych,

46) ściana gipsowo-aluminiowa o długości 3,70 m, oddzielająca pomieszczenie techniczne, w której znajduje się otwór drzwiowy z drzwiami rozwieranymi do wewnątrz o szerokości 0,9 m i wysokości 2,05 m, przystosowanymi do zamknięć celnych,

1 piętro - od poziomu +5,60 przez poziom + 10,05 (2 piętro) i poziom +14,50 (3 piętro) do dachu

47) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca placówki handlowe ogólnodostępne i WC ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra,

48) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówki handlowe i wyjście na taras widokowy, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane do wewnątrz o wymiarach 0,7 m na 1,64 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,

49) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca taras widokowy, w której znajdują się cztery otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 4,80 m na 3,60 m,

50) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówkę gastronomiczną ogólnodostępną i pomieszczenia biurowe, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra,

51) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca placówki handlowe ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane do wewnątrz o wymiarach 0,7 m na 2,03 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,

52) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca pomieszczenia socjalne i techniczne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +10,05 (2 piętro) znajduje się otwór okienny nieotwierany (witryna) o wymiarach 1,20 m na 2,40 m,

53) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, o długości 23,90 m, oddzielająca taras widokowy, w której znajdują się cztery otwory okienne nieotwierane (witryny) o wymiarach 4,80 m na 3,60 m,

54) ściana gipsowa od poziomu +10,05 do dachu, w poziomie +10,05 (2 piętro) o długości 18,30 m, w poziomie +14,50 (3 piętro) o długości 8,45 m, oddzielająca placówki handlowe i WC ogólnodostępne, znajdujące się na poziomach 2 i 3 piętra; na poziomie +14,50 (3 piętro) znajdują się drzwi otwierane na zewnątrz o wymiarach 0,7 m na 1,64 m (prowadzące na pomost roboczy do mycia okien świetlika dachowego, znajdujący się pod dachem), przystosowane do zamknięć celnych,

55) ściana zewnętrzna stalowo-aluminiowa od poziomu + 14,50 do dachu o długości 23,90 m, w której znajdują się cztery pasmowe okna świetlika dachowego o wymiarach 6,0 m na 1,9 m, nieotwierane (witryny),

56) ściana zewnętrzna stalowo-aluminiowa od poziomu +14,50 do dachu, o długości 23,90 m, w której znajdują się cztery pasmowe okna świetlika dachowego o wymiarach 6,0 m na 1,9 m, gdzie trzy są nieotwierane (witryny), a jedna kwatera z modułu 6,0 m na 1,9 m o wymiarach 1,2 m na 1,9 m otwierana i przystosowana do zamknięć celnych,

57) pozostałe granice składu wolnocłowego w Terminalu 1B stanowią także: podłoga parteru na płycie betonowej grubości 15 cm, na gruncie, powierzchnia schodów stałych (w konstrukcji żelbetowej) i ruchomych (w konstrukcji metalowej) w trzech klatkach schodowych pomiędzy parterem a pierwszym piętrem, strop żelbetowy pomiędzy parterem a pierwszym piętrem grubości 30 cm, strop żelbetowy pomiędzy pierwszym i drugim piętrem grubości 18 cm oraz dach o konstrukcji metalowej pokryty blachą stalową grubości 1,0 mm.

Obszar składu wolnocłowego

Powierzchnia składu wolnocłowego wynosi 3521,15 m2.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00