Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-10-15

Karta przychodów pracownika

Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, obowiązkiem pracodawcy jest prowadzenie imiennych kart zarobkowych. Rozporządzenie nic nie mówi, w jakiej formie te kartoteki muszą być prowadzone. Moje pytanie dotyczy prowadzenia kartotek w formie elektronicznej, czy możemy je prowadzić w formie elektronicznej i ewentualnie w jakich okresach powinno się je drukować (na koniec roku?, na potrzeby kontroli?). Jeśli prowadzimy je elektronicznie to czy powinniśmy mieć zapis w jakimś dokumencie wewnętrznym, że właśnie w ten sposób są prowadzone?

Zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286, z późn. zm.):

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00