Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-02-01

Które nośniki reklam można uznać za środki trwałe?

Spółka utworzyła zadanie inwestycyjne na tak zwany „branding” (szczególnie mamy tu do czynienia z obrendowaniem wszystkich pojazdów w Spółce, przestrzenny logotyp (tablice informacyjne na szczycie budynku i wewnątrz budynku biurowego w siedzibie Spółki). Zadanie zostało zakończone i chcemy wnieść to na środki trwałe. Czy Spółka może z tych zadań stworzyć środki trwałe i do której grupy GUS to przyporządkować?

Kosztów „obrendowania” samochodów służbowych w Państwa firmie nie można traktować jako środek trwały, gdyż nie spełniają definicji zgodnej z ustawą o rachunkowości, a jedynie jako koszty okresu poniesione jednorazowo jako koszt reklamy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00