comment
Porada
Data publikacji: 2012-02-01
Które nośniki reklam można uznać za środki trwałe?
Spółka utworzyła zadanie inwestycyjne na tak zwany „branding” (szczególnie mamy tu do czynienia z obrendowaniem wszystkich pojazdów w Spółce, przestrzenny logotyp (tablice informacyjne na szczycie budynku i wewnątrz budynku biurowego w siedzibie Spółki). Zadanie zostało zakończone i chcemy wnieść to na środki trwałe. Czy Spółka może z tych zadań stworzyć środki trwałe i do której grupy GUS to przyporządkować?
Kosztów „obrendowania” samochodów służbowych w Państwa firmie nie można traktować jako środek trwały, gdyż nie spełniają definicji zgodnej z ustawą o rachunkowości, a jedynie jako koszty okresu poniesione jednorazowo jako koszt reklamy.
Pozostało 71% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right